فرمانده قرارگاه راهبردی عمار گفت: بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی کشور دوری از مدیریت انقلابی و اقتصاد مقاومتی و الگو برداری از مدیریت ناکارآمد غرب است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام طائب فرمانده قرارگاه راهبردی عمار در نشست مردمی باعنوان «مدیریت انقلابی، گمشده اقتصاد» در مسجد امام جعفرصادق (ع) قزوین افزود: اعتماد به غرب و توافق با آن‌ها تاکنون خسارت محض بوده است.
وی اضافه کرد: در مقابل مدیریت غربی، مدیریت انقلابی وجود دارد و آن مدیریت برای خدا کار کردن است.
فرمانده قرارگاه راهبردی عمار گفت: شاخصه مدیر انقلابی خود پیامبر است که در جنگ خندق دوشادوش رزمندگان در صحنه حضور داشت و سختی‌ها را برای خدا به‌جان می‌خرید.
حجت السلام طائب با بیان اینکه مدیر انقلابی، مدیری است که بر فکر او خدا حاکم باشد افزود: تئوری‌های اقتصادی برای حل مشکلات فرع بر آن است که مدیران انقلابی در راس امور باشند.
وی گفت: در زمان جنگ با آنکه فرماندهان و رزمندگان جوان اطلاعات چندانی از جنگ نداشتند، اما چون برای خدا می‌جنگیدند بر دشمن بعثی پیروز شدند.

حجت السلام طائب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع آتش به اختیار را راه‌کاری برای حل معضلات فرهنگی و اقتصادی کشور اعلام کرده‌اند گفت: حرکت آتش به اختیار به این معناست که اکنون افرادی در جامعه نسبت به حقایق آگاه هستند و می‌توانند کار‌های انقلابی کشور را با روش چهره به چهره و حضور مستمر خود در میدان دنبال و افراد دیگر را به سمت جبهه انقلاب هدایت کنند.
فرمانده قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه دلیل پیشرفت‌های موشکی ما نگاه جهادی و مدیریت انقلابی است گفت: تاکنون هر چه پیشرفت داشته‌ایم از همت والای «حزب‌الله» بوده و هر چه پس‌رفت داشته‌ایم ناشی از نگاه غرب‌گرایانه مسئولان است.
وی افزود: چه ما باشیم و چه نباشیم این انقلاب به‌ثمر خواهد نشست، اما اگر ما انقلابی عمل نکنیم به‌ضرر خود عمل کرده‌ایم.
در پایان این نشست کلامی زنجانی از شاعران کشور ابیاتی را با موضوع مشکلات اقتصادی کشور برای حاضران خواند.
انتهای پیام/.

راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی مدیریت انقلابی و اقتصاد مقاومتی است

برچسب ها: برجام ، حسن روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.